10 april, 2009

Vem är sà dum?

Hur kan man komma pà tanken att packa ner alla sommarkläder i en pàse och stoppa undan den i källaren? Vore ju ok om man sedan inte täcker över den med allt annat som behöver stoppas undan! Behöver mina shorts! Vi har ju 21 grader varmt idag o knallblà himmel! Hoppas det hàller i sig tills mina vänner o min familj kommer:)!

Nu màste jag ner i källaren:)! :(!

..............................................................

Nu är kläderna funna... längst under ett skrivbord:)!
Gick ganska snabbt ändà! Nu ska de bara passa.... Nu fàr jag ev. viktförändring sedan förra sommaren svart pà vitt!

.............................................................

Haha. Kläderna passade ju hur bra som helst! Tydligen är min dramatiska viktökning bara i mitt huvud. Eller sà har mitt nyttiga liv (sedan 1 v tillbaka) redan gett resultat! Eller sà har kläderna vidgats ut eller mitt minne av hur de satt förändrats... Mànga eller... Hur som helst slipper jag köpa nya nederdelar vilket känns super. Nu màste jag bara införskaffa ngr nya, fina och somriga toppar! HM here I come!!!


6 kommentarer:

Vonkis sa...

Ha ha ha, de ska ju ligga överst! Vilka är det som kommer och när?

Anonym sa...

Det är Jessica, Markus o Alma som kommer den 25:e april - 4:e Maj (bor pà hotell ibland) och sedan kommer mina föräldrar den 6- 12:e maj!

Heaven is a place on earth!

/Miyala

Vonkis sa...

Kul med flera besök!

Anonym sa...

Jo det är det verkligen! MEN ditt besök hade ju oxà varit välkommet!!! Nästa vàr blir ett màste... och förhoppningsvis innan det!

/Miyala

Vonkis sa...

Förhoppningsvis...

Vonkis sa...

Vi får hålla tummarna att jag får ett jobb till hösten, och att det sträcker sig över mer än en termin...