18 april, 2009

En ny dag...

Nu sitter jag här och Julian leker med sina bilar pà golvet. Det är min morgon med honom idag, känns alltid bra att ha den sista sovmorgonen pà helgen;)!!! Sà i natt och i morgon bitti vet jag att jag kan sova:)!

Nu ska jag och Julian snart gà till affären och köpa croissanter (stavning?!!). Pà lördagsmorgnar äter vi alltid det med nutella pà... mums! En härlig tradition! Sedan ska vi iväg till ikea och köpa ett soffbord. Det är ju verkligen pà tiden. Nu har vi varit utan ett i nästan tvàmànader tror jag. Jag vill sà gärna köpa ett liatorp eller ett markör. Ska lägga till lite fràn mina nöjespengar sà kan jag nog övertala maken (lite dyra bàda tvà). Det är bara sà att i slutendan är de dom som jag verkligen tycker om (sedan làààng tid tillbaka när det gäller liatorp) och dà är det ju bättre att köpa ngt av dem direkt isf att köpa andra bord i väntan pà dom... eller?!! 

Nu gnäller Bullen. Mer skrivet sedan;)

Ha det sà bra!!!

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Jag håller med du! Köp det ni verkligen vill ha på en gång.

Anonym sa...

blir fint.