14 januari, 2009

Jag lever fortfarande..

Här har ni mig! Har fortfarande ingen energi till att skriva här men tänkte iaf làta er veta att jag lever och har det bra. Har helt enkelt ingen bloggenergi:/!

Har inte ens laddat över bilderna fràn Sverige till vàr dator sà även Tjabolitobloggen lyser med min frànvaro! Ok, ska kanske ta mig ork att göra det nu!

Ni märker om jag orkade göra det:)!

Hur har ni det dà? Marion- usch làter som en hemsk ledighet för er... glad att det verkar vara pà uppgàng. Var det "bara" du som drabbades? Krya pà dig kramar fràn mig!

Kram till er andra oxà!

1 kommentar:

Marion sa...

Äntligen!!! Kul att höra från dig! Men usch med möglet! Jag läste på en annan blogg om att det är rätt vanligt med mögel där hos er eftersom luftfuktigheten är så hög!
Nej, det var inte bara jag som drabbades av flunsan, men det är bara jag som fortfarande är sjuk. Men nu går jag på antibiotika så det ska göra susen! Kramis