02 december, 2008

TACK!

Tänkte att det verkligen är pà tiden att tacka för ALLA gratulationer. De värmde MYCKET! 

Nu över till nàgot jag ser fram emot MYCKET!!! Om tvà veckor (idag) àker jag och Julle Bulle till Sverige. Vi börjar med en Umeàtur o sen bär det av till kära hemstaden. Har insett att vi verkligen kommer att ha fullt upp. Skulle vilja träffa alla sà mkt men kommer nog bara att hinna med en gàng per vän:(! Det innebär ju iaf att jag har mng vänner... Det är faktiskt en sorg för mig att när jag väl är i Sverige har jag inte tid att träffa alla sà mkt som jag skulle vilja. Därför är det sà bra när ni kommer hit. Dà blir det mkt tid för lààànga samtal i soffan!

Vi kommer att àka till Uppsala den 1:a jan men blir bara där över em/kvällen och natten. 

Sà vänner (ni som inte bor i Övik), när kommer ni ev. att vara i Övik? 

Vill träffa er NU, men nu är det inte länge kvar... inte alls:)!

Kramar

10 kommentarer:

Ullis K sa...

Åh, en Ume-tur också...hinner ni träffa mig??? :) Skulle bli väldans glad då! Har ju inte träffats sen fikat med Anna på NK...evigheter sen.
KRAM!

Anonym sa...

Hej hej!

Självklart kan vi träffas, skulle vara jätteroligt och verkligen pà tiden! Har ju tänkt träffa Anna oxà (hon vet inte om det än;)) sà vi tre skulle ju kunna ta en fika tillsammans!?! Pà NK?!;))

Ser fram emot det!
Kramar/Miyala

Marion sa...

Åh... Vi hälsingar kommer upp under mellandagarna. Än är inget klart med datum. Men du ska snart få veta

Ullis K sa...

Låter som en bra idé! Cheese cake(?) på NK ;)
Du kan väl höra av dig när du pratat med Anna, så jag får veta tid och så. Jag är väldigt flexibel, speciellt om jag får träffa er! :)
Sååå kul!!!
KRAM

Vonkis sa...

Jag kommer upp på eftermiddagen den 18:e

Anonym sa...

Ja nu längtar jag också massor tills vi får åka upp till Övik. Visst är det trist att det blir så sällan?!! Vi kommer upp den 18/12 och stannar tills 28/12. Vet att du har fullt upp och det har även vi! men det vore faktiskt jättekul om vi hann ses en snabbis. Det var ju ett antal år sen :) Kram

Anonym sa...

Vad kul! Det spelar ingen roll vart vi ses. Antingen kan vi väl gå och ta en fika på stan eller ses hos antingen dina eller mina föräldrar. Vi kan ju höras närmare och bestämma vad som blir bäst och vilken dag osv.. ska skicka mitt mobilnummer till dig sen så kan vi ringa när vi är hemma :) KRam

skoggie sa...

Finns det någon tid över till att äta middag den 1:a? Vore verkligen kul att kanske gå ut om det finns ork för er eller att sammanstråla hela gänget; ruth, seth, ni och lillgrabbarna... ?

skoggie sa...

alltså för att förtydliga... är lite dement förstår du...: vi kommer inte upp i jul.. Kjell-Åke är för dålig och mor orkar inte... vore därför så kul att ses den 1:a...;)

Anonym sa...

Skoggie:

Det borde nog fungera... hade tänkt försöka träffa dig oxà och det skulle ju passa bra med middag. Med oss är det altsà ok, ska kolla med Ruth oxà!

Längtar!

Kram kram