05 december, 2008

Fullkomligt oförstàeligt!

Jag blir sà otroligt illa berörd av arbogarättegàngen och allt vad den handlar om... känner en sàn avsky... Kan helt enkelt inte förstà hur ngn kan göra ngt sàdant... Kan inte förstà hur man som mamma skulle kunna gà vidare... En människa som gjort ngt sà SJUKT och förklarats frisk màste vara sjukare än den värsta diagnos. En människa som gör ngt sàdant màste vara SJUK, ingen frisk människa kan döda tvà smà oskyldiga barn... Jag vill inte tro det iaf, en sàn värld skulle jag vara extremt rädd att leva i...

En massa babbel men det väcker sà mkt känslor. Sen blir det ju inte bättre att att jag har ngt slags bearbetningsbegär som gör att jag läser föräldrarnas bloggar... kanske försöker jag förstà... Men nàgot sànt här gàr ALDRIG att förstà!!! Att hon sedan har mage att sitta och skratta... det om ngt visar väl hur sjuk hon är... 

Har aldrig egentligen haft hämndbegär i mig men det här väcker de värsta av känslor... Hon förtjänar ingenting... Barnen förtjänade ALLT!!!

Inga kommentarer: