11 november, 2008

Jag lever!

Jo, fast jag snaaaart är 30 àr GAMMAL sà lever jag ännu... iaf ett tag till;)! 30 àr känns faktiskt helt ok, men inte nästa àrtionde dock... 40 känns ALLTFÖR gammalt! Usch, det fàr vänta mààànga àr till!

Längtar tills det är dags att àka hem till Sverige igen! Bara lite mer än en mànad kvar nu! Har inte varit hemma i Övik sedan slutet av juli sà nu är det verkligen pà tiden. Ska bli lika kul som vanligt att visa upp lillgubben, även om han inte är sà liten längre! 

Jag kommer att hälsa pà min mormor den 16:e - 19:e, sedan ett dygn hos en mkt saknad vän, o sen hos mina föräldrar tills den 1 jan. Känns som om tiden inte räcker till, som att den kommer att gà alldeles för fort!

Om ngn har lust fàr den gärna komma o överraska mig lagom tills jag fyller àr! Känns trist att fylla 30 och inte ha ngn nära fràn Sverige här... jaja, ska försöka inte hänga läpp!

Men ni VET att flygbiljetterna t/r Sthlm bara kostar kring 1300 kr...

Ni/DU är välkommna/en!

Kram pà er! Ska försöka bättra mitt bloggande!

3 kommentarer:

skoggie sa...

Hej gumman. VAB:ar lite den här veckan därför syns jag på internet igen. Hade verkligen velat komma till 30-årsfirandet... =/ Nästa år finns det dock mycket stora möjligheter för mig att komma på besök.. Kanske i februari? Pojkarna har nog då mycket stort nöje av varandra dessutom..=) Snart trettio... håller med.. inte så farligt... värre med 40.. men kommer se till att vara snyggare vid 40 än vid 30...;)

Anonym sa...

Haha! Du är rolig! Vi kanske ska ingà en pakt att vara snyggare vid 40 än 30! Is it a deal?

Det skulle vara sààà roligt om ni kom pà besök i februari. Det skulle nog röjas rejält här dà, och i skidbackarna?!!;=)! Ni är jättevälkomna när ni nu kan/vill komma!

Saknar dig!
Kram kram/ Miyala

Anonym sa...

hej gumman... å vad jag längtar tills du kommer. just nu är det rätt tungt här. mycket jobb och sjukdom. suck! pussa lillen från mig!/annie