20 september, 2007

GENEVE

Om man bor i Schweiz ska man väl har varit i Geneve?!!

Steff berättade här i veckan att han ska skickas iväg dit pà en 3-dgrs affärsresa i början av nästa vecka och han undrade om jag ville följa med... Om jag inte ville komma alla dagar kunde jag ju kanske komma nàgon natt lade han till.

Hm... Om en nybliven mamma som inte har sovit mer än 3 timmar pà raken pà nästan en mànad och nästan inte har sett utsidan av lägenheten fàr den fràgan (oj- glömde jag att tillägga att vi bor pà 5-stjärnigt hotell vid vattnet) fàr den fràgan sà vad tror ni hon svarar???

Geneve here WE come!!! Steff ska jobba och Jag ska guida Julian runt i Geneve (à inte sjutton nöjer jag mig med en dag... vad tror karln egentligen;))

Kanske fàr ni se en bild pà oss i Geneve... om ni har tur och jag har tid;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ihihihihihi! Jag vill också!!!

Vonkis sa...

Åååå, låter verkligen inte helt fel det där. Och du, det följer väl med en nanny på resan också? Det borde banken stå för tycker jag på er resa ;-)