17 september, 2007

Allt gàr runt runt

Skulle sätta mig ner och försöka hinna fà ner nàgra rader innan lillen vaknade men nu har han redan gjort det och ligger och grymtar i vagnen. Jaja, jag försöker skriva iaf en rad;). Livet gàr runt runt, som jag tidigare skrev är det inte mycket tid över till gamla nöjen men det är faktiskt helt ok. Lillen är otroligt söt och underbar, när det inte är natt! Jag màste säga att jag är betydligt mindre optimistisk när jag som i natt fick vara uppe mellan 00:00-03:00 och sedan 05:00-06:00 för att avsluta det hela med 08:30-09:15. Kan säga att jag var mer eller mindre knäckt de första tre vakna timmarna.

Nej, jag hinner inte mer nu... nu är nàgon arg:) Plikten kallar! Kram pà er, jag skriver mer "snart"!






3 kommentarer:

Vonkis sa...

Tack så jättemycket för grattiset i bloggen, såg den nyss. Jag saknar dig (er) också! Hoppas att jag kan komma ner snart och få nypa snyggingen i kinderna. Ja, jag kan nog nypa Julian lite också... Kram på er.

Anonym sa...

Vad fina ni är. Alla tre. All lycka och en massa kramar.

skoggie sa...

ursäkta mig, men var är alla gravkilon du pratat om??!! Ser inte ETT ENDA! Tycker du är oförskämt smal för att precis ha fött barn jag. Är det killen som snott alla kilon måntro? En annan satt ju och såg ut som ett bacon i massa månader...hmpf!!;)