30 augusti, 2007

Välkommen älsklingen JULIAN!

Sà kom han tillslut, nio dagar för tidigt (till min stora lycka). En 50 cm làng och 3530 g tung Julian PRESSADES under STOR vànda ut ur MIG! Herregud säger jag, det var nog det absolut värsta jag varit med om. Belöningen är dock den bästa av alla. Vi är lyckliga, stolta och lite trötta föräldrar nu och jag försöker vänja mig vid att hinna uträtta nàgot mellan amningarna (vilka är mààààààànga).

Ska skriva mer om förlossningen snart... men här kommer han, det lilla underverket:

Julian Lucas L. 3 dgr gammal pà väg HEM





8 kommentarer:

Vonkis sa...

Men GUUUUD vad söt han är, och är det inte en liten larsmarknäsa han har :-) Eller så ser jag helt fel, har ju en tendens att göra det när det gäller utseendet på folk, ha ha ha. MEn han är som sagt var underbart söt den där lille kisen. Kram på er alla TRE!!!

skoggie sa...

jag är stum! han är sååååå vacker!!!!!! men du och jag kan ju det där med att producera snygga ungar! hehe.. åh, jag är så lycklig för din skull! Visst är det en otrolig känsla?

Anonym sa...

Vad stor han är. Alltså, ursäkta om jag låter korkad, men han ser inte så nyfödd ut. Det kanske är kläderna som döljer den där späda nyföddkroppen de brukar ha. Söt är ha då.

Det är lite svårt att koppla att det där faktiskt är ert barn. Att han kommer från dig och Steff. Häftigt.

Och grattis (igen)

Anonym sa...

Vilken gullig liten krabat!!! Trodde dock att han skulle få åka hem i den fina sverigedräkten som du köpte för lääääääänge sen.

Grattis igen!!

Anonym sa...

Hej vännen!!
GRAAAATTTIIISSS på Er!!!! Vilken sötnos!! Jag blir helt till mig.

Många grattiskramar från Oss!
/Jessica

Marion sa...

FÖr att härma föregående talare... GUUUUUD så söt han är!!! Och verkligen en liten Larsmark... både näsa och ögon. Supersöt. All lycka till er alla tre. Amma, drick mycket vatten (farsans jobb att se till att glaset alltid finns till hands... och är fullt), sov och försök njuta. Massa kramar till er alla tre!!! -MiaLi, David och tjejerna

Anonym sa...

Gulliga gulliga gullunge!!! Nu är ni tre och det är nu det börjar på riktigt!! Lääääääängtar till julen! ;o)

Ulrika sa...

Stort grattis till er Julian!