02 augusti, 2007

Jag lever...

Jaha... så vågade hon visa sitt fula ansikte till sist! Jag skriver bara för att säga att det idag är min sista dag i Sverige för den här gången. Sommaren har gått äckligt snabbt. Trodde aldrig att det skulle hända men jag längtar verkligen till Schweiz nu. Min syn på Sverige är lite mer realistisk nu och jag inser att jag faktiskt har det väldigt bra i Schweiz, att saker förändras i Sverige när jag är borta:)

Det är dessutom stressande att känna att det är så mkt jag bör/vill fixa i Svhweiz innan bebisen kommer och att han faktiskt kan komma när som helst. Det är ju bara 1 månad kvar nu... ojojo... nu är jag stoooor kan jag tillägga.

Vi hörs när jag är tillbaka i Ost och Chokladlandet!

Förresten har jag ju resesällskap, har äntligen fått med mig Annie ner:)))

7 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med allt och sköt om er!

Vonkis sa...

Det var verkligen på tiden att du skrev något h är!!! Nu vil ljag se bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ulrika sa...

Välkommen hem till Schweiz!

skoggie sa...

hej gumman!

Var det dig jag missade häromdagen på mobilen? =( Jag har haft en massa att stå i och hade tänkt ringa dig, men så poff är du borta..=/ Vi ska försöka komma nästa sommar. Vi vill helst bila ner till Österrike och tänkte då ta omvägen via schweiz tillbaka om man kan göra så hehe.. hoppas ni får det underbart nu!

skoggie sa...

btw.. skönt att höra för din skull att du denna gång längtade tillbaka till ostlandet. Särskilt nu inför bebisankomsten. Anna säger idag att hon aldrig skulle kunna flytta tillbaka till Sverige. Enligt henne förändras man till slut och blir typ osvensk (även om sverige alltid finns i hjärtat). Jag är glad för din skull iaf. Även om du är saknad i sverige såklart. Har du någon aning vem det kan vara som sitter i domsjö och kollar på min blogg? Det står helt stilla i mitt huvud... ? hmm...

skoggie sa...

hmm.. vill se flera bilder på dig nu jue!! =/...;)

Anonym sa...

Skönt att du längtar hem ... och inser att Sverige ä rmer fantastiskt på avstånd!!!

Ser fram emot att det skall komma bilder till sidan. Har ju missat dig hemma i Sverige och har ingen aning om hur stor du är idag...det är ju inte lång tid kvar nu