01 juni, 2007

Glass!!!

Jag har ett nytt projekt! Jag försöker hitta en BRA och GOD vaniljglass. Detta är tyvärr inte lätt! Den smakar inte som jag är van och är alltför krämig, gräddig! Idag har jag köpt en ny som jag ska testa i kväll! Hàller tummarna för att det ska fungera. Det bör tilläggas att glassen kostar ca 59 kr litern... Hmpf! Det är mkt man inte tänker pà som kräver tid i ett annat land. Detta är ett bra exempel... I Sverige vet jag vilken ost jag tycker är godast, vilken glass, vilket godis, vilken korv... Listan kan göras hur làng som helst!!! Gud vad ni alla är bortskämda;)!!! Och jag... kan SNART skämma bort mig rejält! I SJU veckor! ::::=====)))))

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Men glass ska ju vara krämig och gräddig...

Anonym sa...

Åh det där kommer jag ihåg från Italien. Jäklar vad lång tid det tog att handla första gångerna.