15 juni, 2007

Flodhäst är mitt nya namn!

För tvà dagar sedan hände det som inte fick hända... än... Jag förvandlades till en flodhäst (dock fortfarande i miniatyr). Jag hade hoppats att de typiska graviditetssvullnaderna skulle hàlla sig borta tills efter jag träffat min familj och mina vänner. Jag ville känna mig vacker dà!!! Nu smällde det till i förrgàr, i värmen, och det ser mörkt ut... Igàr när jag hade pà mig min bikini klumpade det sig lite här och där och benen skrapade emot varandra när jag gick! Blev riktigt nedstämd faktiskt. Jaja, jag fàr väl inse att min kropp framöver kanske inte kommer att vara som den en gàng var. Men jag är ändà optimistisk... till jul ska jag vara i toppform igen: Det är ett LÖFTE!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du kommer att vara nere på normalvikt igen till jul. Så målmedveten som du är med allt annat i ditt liv. Dessutom har du ju viktminskarmästare i din vänkrets att inspireras av!

Vonkis sa...

Hör av dig till mig bara. jag kan bli din coach!