25 augusti, 2008

Flygrädd

Sà till ett ämne som mànga känner igen sig i. Flygrädsla. Hur jag nu kan ha valt att bo i ett annat land, som innebär mng flygresor hem till Sverige, och smtidigt vara flygrädd är mer än jag kan förstà! Nu har det trots allt gàtt ganska bra pà slutet. Jag har haft Julian att tänka pà vid starten sà jag har inte hunnit  tänka pà allt annat som kan hända. Hur som helst har flygolyckan i Spanien skrämt upp mig igen! Nu snurrar alla trolighetstankar runt i huvudet!

Jag har ju planerat att àka till Sthlm i slutet av sept- början av okt, helt själv, utan barn, och dà màste jag ju flyga.... oaaaaaaaaiiii, börjar redan oroa mig!

Förstàr hur det var för dig Annie! Inte kul att vara flygrädd, helt övertygad om att man kommer att dö, och bara se sitt/sina barns ansikte framför sig! oja...

Men, Sweden, Here I still come;)

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Oh, hur länge blir du här? Hinner du med en träff???

Anonym sa...

Haha! Om du tar dig upp till storstaden hinner vi definitivt träffas:)!!! Sàklart!!!

Miyala