07 juni, 2008

Zlatan, zlatan... här kommer vi!

Jag har en vän här som är (det minsta man kan kalla det) Zlatantokig! (Sà länge han inte öppnar munnen;)!)

Nu har vi bestämt oss för en Roadtrip! Om man bor i landet som arrangerar mästerskapet ska man väl ändà, svensk som man är, utnyttja detta. Eftersom Sverige tyvärr spelar i Österrike kan vi ju inte se dem live under matcher, men nu har vi lösningen. Vi ska invadera deras träning i Lugano, där de bor! (i södra Schweiz)! Pà onsdag har de sin sista öppna träning och dà kommer vi till deras stora glädje.

Hoppas bara att vàr roadtrip inte förstörs av skrrrrrriiiiiik fràn lille gubben. Han tycker nog inte att det är lika kul att àka bil i timmar...

Hm... men den som väntar pà ngt gott;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag satt och funderade på om ni hade tänkt åka och se någon match idag.

Heja på dem från mig och jag lider också med Steffe :(

Micke

Vonkis sa...

Åh, vad kul att se träningen i Lugano, men så himla långt är det ju inte dit, han får ta och snäppa upp sig nu lillemannen ;-)

Anonym sa...

Låter som en jättebra idé ... Kul att du skriver på den här sidan igen ... mycket söta bilder på lilleman på den andra som jag också tittar till emellanåt.

Kram

Dalkullan