10 juni, 2008

Shit!

Hm, redan innan EM började började jag säga till folk att jag tror Holland tar sig till final, det är min känsla. Ok, nu vet jag att vissa skrattar (Miyalas känsla är lika dàlig som...) men jag kan känna skillnad mellan mina olika känslor... det här var en riktig känsla... En sàdan slags känsla som jag kunde fà strax innan Pillan föll i slalombacken och halva skolan ville döda mig efteràt...

Hur som helst sà sa Steff att jag borde satsa lite om jag känner sà, att Holland i en final skulle ge ganska mkt tillbaka... Ok dom är bra men inga favoriter. Senast igàr kväll funderade jag pà att gà och satsa men visste inte hur man gjorde sà det blev inte av...

Vad händer dà? Jo Holland spöar skiten ur en av favoriterna, Italien, med 3-0! Shit!

Även om jag skulle satsa nu skulle det inte vara lika bra "àterbäring"... jaja, bara att ha sagt det innan EM började är väl värt ngt i sig... Kanske fàr tillbaka min "känningstatus"... Men, ok, vi är inte där än... Kanske fàr jag äta upp det här... MEN jag tror inte det!

Inga kommentarer: