17 juni, 2008

Sà trött

Jag är sààà trött nu, efter 5 dagar med besök och lite sömn. De flesta dagar var vi 6 vuxna och tvà smà barn i vàr lilla lägenhet:)! Snart kommer de nya gästerna! Det blir bara roligt! Förmodligen fàr jag sova igen mig i natt... Orkar nästan inte hàlla mina ögon öppna. Vädret är fortfarande skit men i morgon kommer värmen... det ska bli 26 grader pà torsdag och ännu varmare till helgen! Det är pà tiden!!!! Kanske blir jag pà bättre humör dà... känner mig djupt nere i en svacka nu, är nog tröttheten till stor del!

Om Sverige vinner i morgon lär temperaturen höjas...dà blir kvartsfinalen i Schweiz pà lördag. Màste dit isf, vara utanför o känna stämningen... även om vi inte har en chans mot HOLLAND som ni vet att jag tidigt tippade i final!

5 kommentarer:

Vonkis sa...

Vart spelar de på lördag om de tar sig till kvarten?

Vonkis sa...

de = Svenska herrlandslaget i fotboll.

Vonkis sa...

ps2
om vi måste åka en bit för den eventuella machen på lördag, är det du som kör då???

Anonym sa...

Hehehe!

De spelar i Basel! Antingen gör vi en utflykt dit i närheten under dagen o dà kör steff eller tar vi alla tàget... betydligt smidigare egentligen med alla människor....

Tjohoooooooooooooooo!

Miyala

Anonym sa...

Vad är det för inställning att vi inte skall ha en chans mot Holland, det är klart vi har. Under har hänt förr. Nog för även jag kan tycka att det är ett mörkt läge, men men...

kram Dalkullan