31 maj, 2008

Sex and the City

Upptäcker att jag faktiskt har en del att skriva om! Det är skönt nu när Julian är i en period när han leker bra själv, om han är mätt och pigg. Nu har jag lite mer tid att skriva här! Just nu sover Julian men jag borde plugga lite tyska sà nu skriver jag endast nàgra rader här! I morgon ska jag och en svensk kompis i väg och se filmen Sex and the City! Jag var ju egentligen inte fan av den tv-serien, har knappt sett nàgot avsnitt, men är riktigt sugen pà att se filmen... Kanske har jag blivit lite mer lik dem nu pà senare àr, vem vet;)!!!

2 kommentarer:

Vonkis sa...

Mer lik, vet du vad den handlar om? Kul att du skriver mycket så vi kan hålla os uppdaterade. Kram kram, nu ses vi snart!!!

Anonym sa...

Mer lik! Jaha... nu har hon skaffat sig en romans med trädgårdsmästaren... din lilla...
/morsan *3