07 oktober, 2007

Sjalkvinna

Jag har börjat bli en sàn där sjalkvinna. Det är mysigt, lillen ligger nära nära. Idag upptäckte jag dessutom i ett stressigt ögonblick att han kunde amma medan jag hade honom i sjalen. EFFEKTIVT värre:)! Är det ngt man màste vara i sàdana här stressiga tider sà är det uppfinningsrik. Sjalen är endast till làns men vi fàr se om jag bestämmer mig för att köpa en egen sedan. Jag tror dock att jag ska invänta att han blir 3 mànader och köpa en ergo- sjal i stället. Den ser ut som en ryggsäck av tyg och all vikt sitter pà höfterna. Den sägs vara mkt bra!!! Här kommer en liten bild pà min och lillens nya tillvaro...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! Jag och Helene tycker att han är en riktig goding!!! Vi vill gärna träffa dig när du kommer till stan...roligt att du hörde av dig.

Vonkis sa...

Åh, det ser verkligen mysigt ut det där!

Anonym sa...

Håller med Vonkis. Såna där bilder mjukar upp min mur mot att själv få barn.

Vonkis sa...

Marianne, jag skrev INGET om att vilja ha egna barn...