22 november, 2007

Snart 3 màn

Här kommer nàgra nya bilder pà Julian! Han är otroligt härlig, skrattar nu sà att han kiknar... och pratar mkt. Emellanàt har vi lànga dialoger:)

Resan till Sverige gick jättebra men jag var ordentligt uttröttad efteràt efter allt rännande hit och dit! Det var ju sà mànga vänner jag ville träffa och det var verkligen supertrevligt!

Julian sov hela flygresorna förutom pà slutet dà han väcktes för amning! SKÖNT!!!

Nu kommer jag ju snart hem och fàr träffa de flesta av er som läser den här bloggen. Ser verkligen fram emot det! Vi blir hemma mellan den 22 dec - 8 jan, o sen i Uppsala tills den 12:e!







9 kommentarer:

skoggie sa...

oj, vad det syns att han växt! Ska bli spännande att se hur stor han hunnit bli i januari. Hoppas allt är bra med dig vännen. Simon sov hela natten med ett avbrott för välling kl. 3 och en ny tand han tittat fram. =)

Vonkis sa...

Gulleplutten. Ska bli kul att få träffa er på julafton igen! Väd sägs om mellandagsshopping? Ha ha ha

Skoggie
Vad skönt att tanden har tittat fram nu!

Anonym sa...

Lilla söta unge. Snart är du bara MIN(och filles..å willes..suck..å julles....å karis..pust...och vonkis...och morfars..suck..och mormors...suck.....)nja, eller nästan ialf. *längtar*

Anonym sa...

vad han har vuxit!Ett riktigt litet charmtroll!

Anonym sa...

Gokillen har visst växt massor efter besöket här. Det måste vara den rena svenska luften och det goda svenska godiset. Han är hur fin som helst!
Ta hand om er!
KRAMAR

Anonym sa...

ps..på det översta kortet är han superlik dig. ds

Anonym sa...

oj, nu var det länge sen jag lämnade mitt avtryck här... sorry!!!

det är ju inte klokt hur stor sötnosen har blivit...det var ju bara nyss han föddes!!! :)

tänk om jag kunde hinna med en liten träff jag me...? men jag vet ju inte ens när jag kommer att åka neråt eller om det blir över julhelgen eller mellandagarna...

om du skulle råka veta om du har lite tid över kan du ju gärna messa mig, så kanske vi kan ses om vi har tur!!! :) och såklart är du alltid välkommen till umeå, om du skulle ha tid att komma hit!!!

många kramar till hela familjen!!!

Anonym sa...

Tack för senast och vad gullig han är (även på bild). Ser fram emot att träffas i januari igen. KRAM

Anonym sa...

Vilken sötnos du har, vad han växer!!! Han är lik sin mor.
Jag hoppas verkligen vi hinner träffas när du kommer hem. Längtar efter att få se er båda.

Kramizar
Jessica